söndag 20 januari 2019

Matsedel v.4 januari 2019

Nu är jag tillbaka med en veckomatsedel efter ett långt uppehåll över advent, jul och nyår. Som vanligt hoppas jag att jag kan inspirera er till lite ny matlagning eller kanske påminner jag er om nån gammal favorit som ni glömt bort.


Matsedel v.4 januari 2019

Köttfri måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Mysfredag

Veckans godsak


******************************

Kylan fortsätter här i Luleå, så jag stannar inne större delen av dagen. Fast i dag är det ju nästan varmt eftersom det bara är minus 18, igår var det minus 27. Efter en lång sovmorgon, en ännu längre frukost ska jag snart försöka jobba lite och även planera lite middag till kommande vecka. Tvättstugan behöver jag nog också besöka för den håller på att svämma över av smutstvätt för jag har inte hunnit/orkat tvätta en enda maskin i veckan.

Vad har ni för söndagsplaner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar