fredag 1 juli 2016

Tidig morgon, alldeles för tidig

Oj så tidigt jag var tvungen att stiga upp i morse, alldeles för tidigt. I dag drar den stora fotbollsturneringen Piteå Summer Games igång och Isak hade samling redan klockan sex för vidare färd mot Piteå och första matchen. Hoppas killarna har hunnit vakna till matchstart.

Efter att ha skjutsat Isak till samlingsstället åkte jag själv hem för att vänta in att jobbet ska börja. Så nu sitter jag här vid köksbordet med en kopp te, det lär bli några koppar i dag.


I tröttdimman är det lätt att glömma bort att det är fredag i dag. Jihoo! Fredag innebär att jag har två härliga lediga dagar att se fram emot. Fast så himla ledigt blir det nog inte för jag har två kalas att planera. På torsdag fyller nämligen vår minsting, Ida, 9 år. Men helg betyder att morgnarna inte behöver börja så tidigt och det gör mig mer än nöjd.

Nu kör vi jobb i några timmar och sen tar vi helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar