torsdag 26 april 2018

Vi fortsätter fira - Bubbeltorsdag

Alltså Luleås basketdamer är ju bara bäst! Fem raka SM-guld talar sitt tydliga språk.

Igår var det dags igen för att fira ett SM-guld i basket och firandet ska fortsätta i flera da'r 😀 Tyvärr vann de guldet på bortaplan så vi kunde inte vara på plats och fira direkt efter slutsignalen som vi gjorde i fjol. Kommer ni ihåg? Här kan ni läsa mer om det. På söndag ska de firas på sta'n och då räknar jag med att vi är där.

Härligt rött bubbel med smak av jordgubbar gör att jag längtar extra mycket till sommaren.

Jag var sugen att gå på italiensk after work i morgon men kompisen jag frågade kunde inte följa - för hon ska till Italien. Så för henne blir det inte bara en italiensk AW utan en italiensk vecka. Härligt för henne. Hoppas hon får äta riktigt mycket gott.

Jag får fixa en egen After Work hemma med en massa småplock med goda italienska smaker. Jag är så sugen på lite mozzarella, pesto, omelett, parmaskinka, oliver och prosecco. Låter det inte gott? Så enkelt att fixa också. Men vi får se vad det blir. Imorgon är jag kanske sugen på nå helt annat.

En fördel med snö är att man kan använda den som kyl 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar