torsdag 1 juni 2017

Ny chans att få en Smakbox

Jag har lite svårt att tro att det faktiskt är juni nu - en riktig sommarmånad!
Det är svinkallt och i dag har det både snöat och haglat....på tvären. Jag vill ha sol o värme NU. Jag vill sitta ute på min älskade altan hela da'n och kvällen, sitta där o njuta och äta och bara ha det bra. 

Vi har många fester framför oss och jag hoppas att vi kan sitta ute på de flesta av dem. Vi ska fira att sommaren är på gång, Isaks examen, barnens sommarlov, min o Leifs semester och min och Idas födelsedag. Hela sommaren är ett enda stort firande och jag älskar det!


Det är inte bara jag som älskar att fira saker. Även Smakbox tycker om firande och deras nästa box har just det temat. Spännande, låter verkligen som en box för mig.

Är du också nyfiken på nästa box så kan du börja prenumerera men glöm inte att ange min rabattkod MATRO. Du kan även ge bort ett antal boxar till någon du tycker om. Vilken present! Här kan läsa mer om hur du ger bort ett visst antal smakboxar till någon.

Instagram har jag just nu en tävling där du kan vinna nästa Smakbox. Leta fram bilden i mitt instagram-flöde så kan du läsa mer om vad du ska göra för att ha chans till en Smakbox Firande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar