måndag 19 september 2016

WOW MOM

Ibland behöver man lite uppskattning och då blir man glad när man ser såna här texter. Jag såg tavlor med denna text på Formex-mässan och tyckte att de var så fina och fiffiga. Tror jag måste köpa en!


Vet ni vad jag funderar på?
Jag funderar på om vi ska anlita städhjälp igen. Ni som har följt mig ett tag vet att jag har försökt ett antal gånger men alltid blivit besviken. De har glömt torka alla ytor, de har glömt skura, de har inte kommit på utsatt dag och tid osv. Det måste ju finnas nån bra städfirma i Luleå! Jag tar gärna emot tips.

Jag har en hektisk tid framför mig med mycket på jobbet, flera födelsedagar och fester, halloween och sist men inte minst jul och nyår. Skulle vara underbart att kunna fokusera på det jag vill, dvs fixa fester, laga mat, baka och umgås med nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar