fredag 2 september 2016

Asia-tävling

Jag tycker att vi firar att det är fredag med en tävling!

Vi använder ofta Santa Marias produkter och jag älskar asiatisk mat, så jag är kanonglad att jag nu får tävla ut 1 st Asia-box från Santa Maria, till era fina läsare. 
Själva tävlingen hålls på instagram så gå in där och leta upp tävlingsinlägget hos mig @matro_sara med samma bild som här nedanför



Asia-boxen innehåller 11 produkter, flera sorters nudlar, kryddmixer, såser och kokosmjölk, från Santa Maria, en inspirerande receptfolder och nudelskola. 
Värdet i butik för alla produkter som vinnaren får är över 200 kr!

Tävlingsinfo


Följ både mig och Santa Maria Sverige på Instragram
Tagga 3 vänner som också tycker om asiatisk mat
Svara på vilket land maträtten Bulgogi kommer ifrån
(tips, svaret finns på SantaMaria.se)

Sista dag att tävla är fredag 9 september och kom ihåg att det är på Instagram tävlingen är.


I samarbete med Santa Maria Sverige och Smakbox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar