söndag 4 september 2016

Söndagslugn

Det värsta med att ta det lugnt är att jag blir så sugen på att småäta hela tiden. 
Så trots att jag har tagit det väldigt lugnt i dag har jag inte bara suttit i soffan utan jag har jobbat på här hemma med lite smått o gott för att inte kolla kylskåpet efter något att äta hela tiden. 

Jag har fortsatt tvätta en massa maskiner så nu ser man snart golvet i tvättstugan igen. Skönt att passa på att tvätta när det är kanonväder så att tvätten kan hänga ute. Jag har även försökt få lite ordning i våra frysboxar som är propp-fulla. Jag vet inte hur vi ska rymma mer älgkött, som jag räknar med att vi snart får hem eftersom älgjakten börjar i morgon. Frysrensningen innebar också att jag har förberett några middagar i veckan. Skönt att ha några middagar klara till kommande jobb-vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar