torsdag 15 september 2016

Snabbmat

God morgon! Hoppas ni vaknar upp till en bra dag. Jag vaknade innan klockan ringde och det är så skönt att få vakna av sig själv, istället för det hemska alarmet. Jag hoppas att en bra början leder till en bra fortsättning på dagen.

I går var det kanonväder, så typiskt när mina ögon ville ha mörker. Fast framåt middagstid kunde jag njuta av solen och ville då inte stå i köket, utan istället fixade vi en snabbgrillning. Hamburgare blir så mycket godare när de är grillade istället för stekta, eller hur?


Vi skippar brödet och använder stora salladsblad som bröd istället. Mycket godare och färre kolhydrater. Svårare än så behöver det inte vara att lchf-anpassa maten.

Nu är morgon-teet uppdrucket och jag ska åka i väg till jobbet.
Ha en bra torsdag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar