torsdag 13 augusti 2015

Beercan Burgers-försök

Nu börjar jag känna det bästa med att jobba - känslan att det snart är fredag :)
Trots att jag är väldigt van nästan less lediga dagar och det har varit två lugna och roliga arbetsdagar så är det ändå något speciellt med fredagar.

Dagens middag blev sommarens hetaste burgare - beercan burgers - som "alla" skriver om. Har ni provat? Vi gjorde ett försök för någon månad sedan men de blev inte riktigt bra så vi var tvungna göra ett nytt försök. Och i dag lyckades vi bättre. Vi kryddade köttfärsen mer och hade godare fyllning (enligt mig), men de är inte helt lätta att äta.

Jag åt den med salladsblad och tomat
Olivia åt den som den var
Leif åt den med bröd. Inte det lättaste...
Trots flera koppar te efter (och före) maten så börjar jag bli riktigt trött nu och längtar till att få gå och sova. I morgon ska jag dessutom stiga upp ännu tidigare för att flexa in en timme tidigare och på så sätt kunna flexa ut en timme tidigare inför helgen. Jag passar på eftersom Leif har en ledig fredag så jag behöver bara fixa i ordning mig själv på morgonen. Riktig lyx :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar