tisdag 30 juni 2015

Klagan

Oj vad det är synd om mig i dag!

Pga tandläkarbesöket som slutade med tom plånbok och en tand mindre i mun har jag knappt ätit eller druckit nå i dag. Vill inte riskera att få in matrester i hålet som känns som en stor krater dessutom smakar det blod i mun hela tiden så man blir ju inte så jättesugen på mat då.

Åt Drack lite fil med nygjord jordgubbssylt till middag och drack faktiskt en kopp te också. Precis när jag skulle sätta mig ute o njuta lite med min kopp te så gick solen i moln. Är det inte typiskt! Framför allt den här sommaren.


Nu sitter vi bänkade framför tv:n för att följa Sveriges U21-lag i EM-fotbollsfinalen. Spännande, spännande! Tror faktiskt jag ska försöka mig på en till kopp te och en mjukmacka också. Men först en värktablett för jag känner att den förra jag tog börjar avta nu.

Jag tror och hoppas att jag mår bättre i morgon och orkar vara gladare också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar