torsdag 18 juni 2015

Spnsrad video: Svenskt Smör - Andreas Hedlunds bästa smörtips

Brukar du göra egen bearnaisesås? Det brukar inte jag. Ska jag skämmas nu?
Ja lite skäms jag faktiskt. Men jag ska bättra mig och börja göra min egen bea, för nu har jag sett hur enkelt det kan vara. Se filmen nedan så kanske du också vågar dig på att göra egen och strunta i köpesvarianten till nästa grillkväll. Dessutom får man tips på hur man räddar såsen om den skär sig. Bra att ha de tipsen till hands om man nu skulle misslyckas :)

Årets kock från 2002, Andreas Hedlund, visar sina bästa tips med Svenskt Smör. Här kan du lära dig allt du behöver för att lyckas med din bearnaisesås, att skira smör eller att rädda såsen när den skurit sig. Andreas Hedlund berättar också om sina smarta knep för att bryna smör och göra eget kryddsmör.


Sponsrat inlägg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar