onsdag 3 juni 2015

Allergi?

Samma problem varje år!
Näsan kliar, ögonen rinner och man nyser. Är det allergi eller förkylning? Fast spelar det egentligen någon roll vad det är? Ja, det skulle väl vara för medicineringen i så fall. Men man är ju lika sjuk, trött och hängig oavsett om det är allergi eller förkylning.

Trots att regnet öser ner mest varje dag verkar det vara ordentligt med pollen i luften just nu - eller så är vi dunderförkylda.

Jag är inte bara allergisk mot pollen.

Känns som det kommer bli en lång och seg onsdag. Jag kunde inte somna igårkväll (för mycket att tänka på) och det känns alltför väl just nu. Jag som behöver många timmars sömn för att fungera normalt. Att det är mörkt, grått och regnigt gör det ju inte bättre heller. Men om jag orkar hålla mig vaken hela da'n lär jag inte ha problem att somna ikväll i alla fall. Inget ont som inte har nå gott med sig….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar