måndag 27 april 2015

Loppi Vårpepp

I lördags hade jag velat vara på LoppiEvents Vårpepp i Stockholm. Men eftersom jag just nu har lite svårt att planera min egna tid så kändes det inte som det var läge att boka en Stockholmstripp. Men vad är väl en bal på slottet…. Har varit på Loppis bloggevent tidigare och de är riktigt bra så nästa gång hoppas jag att jag är på plats. Men i väntan på det får jag trösta mig med ett paket från Loppi.


Ett paket med 

En väldoftande hårskölj med ekologiska hallon för ny, frisk glans och en underbart krämig, djupt återfuktande 24-timmarscrème från Yves Rocher.

Edet Ultra Soft, ett mjukt men starkt 3 lags toalettpapper som skämmer bort din hud. Med Edet Ultra Soft behöver du inte kompromissa mjukhet med tillförlitlighet. Dermatologiskt testad, perfekt även för den mest känsliga hud. 

RFSU Easy Shavin´ som är genomskinlig och löddrar inte för att du ska se var du rakar dig och Nice n’ cool som motverkar röda prickar och ger återfuktande svalka efter rakning. 

Friggs riskakor Linfrö & Rosmarin och Hampafrö & Svartpeppar som är tunna och krispiga med superfrön och naturens egna smaksättare. Innehåller 90% fullkornsmajs men även råris, vilket gör riskakorna extra fiberrika. 

DVD Pingvinerna. De är söta, de är goa och de är tillbaka! Skaparna till Madagaskar visar i denna galna film att fåglar kan vara de perfekta spionerna. Ett team av superspioner slår sig samman med Nordanvinden för att rädda världen. Ett hysteriskt roligt globetrotter-äventyr som hela familjen kommer älska! Release 27 april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar