fredag 17 april 2015

Sponsrad video: Chill Out BiB

Nu längtar jag tills vår altan tinar fram. 
Efter vinterns rekordsnömängd lär det ta ett tag. Jag var till Stockholm i veckan och de trodde jag skämtade när jag sa att det fortfarande är mycket snö kvar. Tänk vad härligt med alla långa varma sommarkvällar vi har framför oss med god mat och vin, sittande på vår stora härliga altan.



Chill Outs Rosé-box hade jag i fjol på min försommarfest, för rosé är ju ett måste under våren och sommaren. Eller hur? Och är man många är det så praktiskt med en box istället för att öppna flaska efter flaska. Chill Out Wines finns i rött, vitt, rosé, och sparkling samt ett alkoholfritt alternativ. Har ni provat nån?

Tror jag måste ordna en ny försommarfest för att fira in att sommaren är på gång.

Sponsrat inlägg

2 kommentarer:

  1. Har ofta chill out på sommaren. Både vitt o rose. Får kolla in sparkling i sommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte heller provat sparkling…än.

      Radera