torsdag 14 augusti 2014

Extra trött

Idag har det varit en Extra händelserik dag på många sätt men nu har jag sjunkit ner i tv-soffan och vi ska se ett avsnitt av Orange is the new black. Vi är inte så snabba av oss men nu har vi, till slut, börjat följa serien. Bättre sent än aldrig :)

Dagens middag var snabbfixad. Lovely…speciellt en dag som denna då jag har känt mig riktigt trött. Tack vare dagens photo shoot har jag en massa färdig mat som bara behöver värmas upp. Även helgen är räddad. Av flera olika maträtter föll valet idag på vår favoritlax på spenatbädd med Västerbottensost.


Det känns nästan som fredag för hela familjen verkar ovanligt trötta. Kanske lyckas jag komma i säng i tid för ovanlighetens skull. Eller så blir det som vanligt att jag piggnar till precis när jag tänker gå o lägga mig och sitter uppe vid datorn alldeles för länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar