fredag 1 augusti 2014

Kvällsfika

Är bara in en snabb sväng innan jag ska sätta mig tillrätta i tv-soffan för att se Poirot. Till det blir det lite kvällsfika - te och finn crisp med ost och paprika. Favoritmackorna just nu!


Jag har varit så otroligt trött i dag så jag somnade till och med i soffan på eftermiddan. Och sen orkade jag knappt vakna utan somnade om hela tiden. Så jobbigt, men skönt att jag lyckades vila.

Dagen började med frukost på altanen (yes, värmen är tillbaka på allvar) och sen var det dags för fotbollsmatch som började med att Isak och hans lag släppte in två mål på några minuter i början av matchen. Men de kämpade och slet som ett lag och lyckades faktiskt kvittera. Nu fortsätter cupen i morgon och vi hoppas på ännu bättre matcher och resultat. Heja Notas!

Trevlig fredagkväll!
Imorgon hoppas jag orka och hinna med lite bakning, 
så har ni tur kommer det något nytt roligt recept här på bloggen också. Vad är ni sugna på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar