söndag 18 maj 2014

Slutar som börjar

Jag avslutar helgen som jag började den - med ett glas Côtes du Rhône Rosé


Vinet finns i Systembolagets beställningssortiment med art.nr 76846 och kostar 89 kr och heter alltså Côtes du Rhône Rosé 2012.

Det var första gången jag beställde vin på Systembolaget och det var väldigt smidigt, så hittar du nå intressant/gott vin i beställningssortimentet så tveka inte. Jag beställde vinet på måndagkväll och på fredag hämtade jag ut det.


Sommarens stora projekt hos oss är altanbygget och i dag revs den gamla altanen. Till helgen kommer en traktor för att ta bort gräsmattan, flytta buskar och gräva ur lite för att vi ska kunna markisolera innan det är dags för att börja bygga det nya trädäcket. Den nya altanen blir flera gånger större än den nuvarande. Men kan man få för stor altan? Ja, förutom när den ska oljas in alltså?!

Rester av en altan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar