onsdag 16 oktober 2013

Mitt vatten är ditt vatten

Vilken vecka!
Två dagar i rad har jag jobbat över men nu får jag förhoppningsvis sluta vanlig tid de två dagar som återstår av veckan. Skönt! Dessutom avslutas arbetsveckan med en lunch på fredag med två goda vänner. Längtar!

Tyvärr var jag tvungen att tacka nej till en hyfsat stor brödbeställning ikväll för de ville ha leverans redan på fredagmorgon och med tanke på hur morgondagens agenda ser ut fanns det ingen möjlighet att jag skulle hinna. Jag tycker inte om att tacka nej till roliga jobb!


Jag fick en present med ett fint budskap som jag gärna delar med er!

Mitt vatten är ditt vatten -
tar du hand om det?

Det är lätt att glömma bort vad lyckligt lottade vi är som har färskt, gott, härligt och billigt vatten i mängder direkt i våra kranar. Men tar vi inte hand om vårt vatten så är det snart slut på denna lyx.

Gå gärna in här - http://www.svensktvatten.se/Mitt-Vatten/ - för att lära dig mer och få tips på vad du kan göra för att ta hand om vårt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar