fredag 26 oktober 2012

Mysfredag

I dag har Isak haft pizza- and movienight för sina kompisar för att fira att han har blivit 11 år. Han ville inte att jag och syrrorna skulle vara hemma. Inte mig emot, som istället fick en trevlig fredagkväll hos mina föräldrar.


Det är inte bara jag som tycker om lite småplock! De hade fixat i ordning en massa gott - svamppaj, räkor, ost, kex, bröd, sallad, 2 sorters dip, chips, morotstavar, oliver, kycklingklubbor, pommes frites och köttbullar. Svamppajen blev min favorit, den hade en otroligt god smak. Måste kolla receptet! Till efterrätt bjöds vi på knäckig äppelpaj, vaniljvisp och en kopp te så klart.

I dag städade jag en del, framför allt plockade jag med allt som låg på fel ställe. Helt otroligt vad mycket grejer som kan ligga på fel ställe. I morgon fortsätter städandet och sen ska jag ta fram vårt Halloween-pynt - en orange duk, två ljuskoppar och en väggprydnad är ungefär det jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar