onsdag 20 januari 2016

Sponsrad video: Itrim hälsocoach

Är det fler än jag som åt lite för mycket under jul- och nyårshelgen?! Eller rättare sagt så är det nog hela december som har satt sina spår för i ärlighetens namn blev det en hel del julgodis och pepparkakor under hela december. Men nu är det slut på sötsaker trots att pepparkaksburken står kvar på fikabordet på jobbet och frestar mig varje dag.

Itrim har jag hört talas om sen tidigare, men visste verkligen inte vad det var inser jag nu när jag hamnade på deras sida. Det fanns mycket intressant där och jag höll aldrig på att komma vidare i mitt surfande. Jag hittade smarta tips för att hålla vikten, nyttiga matlådor, recept för olika måltider och en massa annat.

Itrim erbjuder personligt skräddarsydda och hållbara program inom mat, träning och motivation. Precis vad man behöver i januari, eller hur? Har ni hört talas om Itrims handflatemetod? Den var lite småkul.



sponsrat inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar