tisdag 21 oktober 2014

Tisdagsmat

Dagens middag blev en Toast Skagen - inte illa en vanlig tråkig tisdag. Barnen åt potatisbullar så jag passade på att äta upp rester från vår bakpotatismiddag, dvs räkor, löjrom och philadelphiaröra.


Två långa arbetsdagar gör att det känns som vi borde ha kommit längre in i veckan än tisdag. I dag var det mörkt både när jag åkte till och från jobbet och så lär det väl bli varje dag snart, även om jag har korta dagar. Mörkret är det tråkigaste med denna årstid, men vi gör vårt bästa för att försöka lysa upp...med hjälp av tända ljus hemma på kvällarna.

På tal om hemma - Mitt städ- och rensarprojektet fortgår. Men i dag fick jag tyvärr städa ensam. Nu börjar jag bli less, tidigare da'r har det bara varit kul men nu har jag tappat lite fart. Får nog ta några viloda'r innan jag fortsätter med de övriga rummen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar