tisdag 10 april 2012

Enkel påskmiddag

Vi hade problem med internet igår och till slut misstänkte vi att det var routern det var fel på. För om vi kopplade datorn direkt till modemet med kabel så hade vi internet, vi kunde inte använda det trådlöst alltså. Så i dag skulle vi iväg och köpa en ny router för inte klarar vi oss utan trådlöst internet, framför allt inte när barnen har påsklov. Men när vi vaknade i morse så fungerade det utan problem och gör så än, peppar, peppar...


I lördags var vi bjudna på påskmiddag hos mina föräldrar i övrigt har det inte blivit mycket påskmat för oss men igår på påskens sista dag blev det en enkel påskmiddag även hemma hos oss.


Enkel påskmiddag
Löksill
Skärgårdssill
Ägghalvor
Potatis
Köttbullar
Hårdbröd
Lingongrova
Smör och ost



Efter middagen for jag till Anna, där jag, Maria och Anna fikade och surrade till sent på kvällen. När jag sedan skulle gå till min bil var det någon som kastade en smällare strax framför mig. Oj, vad rädd jag blev för det smällde otroligt högt. Jag är inte helt säker på att det var en smällare för jag såg ingen jag bara hörde en smäll och såg rök. Så vad skulle det annars kunna vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar