fredag 4 september 2020

Fredagsmys i soffan

Äntligen lite positiva nyheter💖 
Fast jag vågar knappt prata om det högt, är rädd att det blir bakslag. Men jag känner mig frisk! Hade nästan glömt bort hur det känns att känna så här. Förra helgen trodde jag att jag var frisk för jag kände mig bättre, men nu inser jag att jag verkligen inte var frisk då. Det är ju så här det ska kännas! Vilken lycka och lagom till helgen också🙏

Inte ens det gråa och regniga vädret kan få mig på dåligt humör idag. Istället för fredagsmys på altanen blev det soffhäng och tända ljus. Inte helt fel det heller.

Efter Idas basketträning dukade vi upp lite smått o gott framför tv:n och hyrde Min pappa Marianne, som vi såg medan vi mumsade på allt gott. En bättre fredag, helt enkelt.


Fredagsmys i soffan

lufttorkad skinka
brieost
hjortron- och blåbärssylt
2 sorters ölkorv
quesadillas
Finn crisp snacks med smak av SourCream & onion
hallon och blåbär
halvor av kiwi och passionsfrukt
apelsin- och plommonklyftor
salladsärter och snackmorötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar