lördag 6 juni 2020

Planer för dagen

Denna allergi håller på att ta knäcken av mig!
Jag är så otroligt trött hela tiden, vågar knappt tänka hur många timmar jag har sovit det senaste dygnet. Trots att studentveckan har börjat som innebär fester varje kväll för Isak kunde jag sova i natt, jag hörde inte ens när han kom hem. När har det nånsin hänt? Jag brukar absolut inte kunna sova om inte alla barnen är hemma. Vad hände? Det var ju dessutom fullmåne...

Jag skyller tröttheten på allergin och jag hoppas verkligen att det bara är det och inte att jag har något virus i kroppen. Men det är bara att avvakta och se.

I dag är det Sveriges nationaldag och jag planerar för lite god mat och efterrätt, är dock inte helt klar med planeringen så det börjar bli lite stressigt nu.

Det verkar bli ett firande inomhus för det är mulet o grått och det verkar kunna komma nån regnskur under dagen också. Jag var så sugen på att fira in sommaren med en Aperol Spritz, men det får nog vänta.


Vad har ni för planer för Nationaldagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar