onsdag 13 november 2019

Äntligen förändring

Då kör vi onsdag och se'n är det nedförsbacke mot helgen💖

Allt hade kunnat vara perfekt om det inte hade varit för att det regnar ute så all den fina vita snön försvinner och dessutom blir det svinhalt överallt. Blir lite nervös för Ida som går med kryckor, bara hon inte halkar och gör sig illa.

Det känns som mycket börjar ordna sig nu - Ida går bättre o bättre💖 bloggen har mer läsare än någonsin (fortsätt gärna sprid att jag finns😍) och det finns hopp om jobbet igen💕 Nu hoppas jag att vi återigen kommer få mål och visioner på jobbet efter ett år i ovisshet.

Det är inte kul att jobba när man egentligen inte vet vad vi har för målsättningar och syfte och när, enligt mitt tycke, felaktiga saker och egenskaper belönas. För att jag ska trivas måste jag få jobba mot större mål o visioner och inte bara flyta med och göra det vi måste för dagen. Jag älskar utveckling och förändring 🌟
Kommer ni ihåg den lyckade ostprovningen jag hade hemma hos mig för ganska precis ett år sedan? Först var det ostprovningen och sedan bjöd jag på middag, det var så lyckat. Vill ni ordna en fest  med det lilla extra är det verkligen något jag kan rekommendera.

Ikväll ska jag på ostprovning igen (utan middag) och jag längtar. Det är så härligt att höra någon som är så kunnig och pratar så passionerat om ostarna. Ostarna blir lite extra goda. Förra gången provade vi fem ostar, ikväll säger ryktet att det är åtta stycken. Får berätta mer imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar