torsdag 11 april 2019

Luleå by night

Efter att ha gått i ide och varit väldigt osocial i över ett halvår är det nu dags att börja umgås med alla mina fina vänner igen. Så igår var det dags för After work igen, mindre än två veckor sedan senast. Börjar bli en härlig tradition att gå direkt från jobbet för att äta o dricka lite gott och surra en massa.

Jag åt en god lax med en gudomlig sås och till det drack jag ett glas Prosecco - en bättre onsdag 💖 Det känns lite busigt och extra lyxigt med ett glas bubbel mitt i veckan.


När vi hade ätit upp maten och druckit vårt vin gick vi vidare till nästa ställe där det blev mer surr, en kopp te och en liten godsak. Som tyvärr inte var så liten så jag blev lite illamående för den var så otroligt god så jag var tvungen att äta upp hela. Att jag aldrig lär mig...

Jag ska inte ta åt mig äran av bilden som Åsa har tagit #nofilter.

Kolla bilden här ovanför, sånt magiskt ljust när det var dags att cykla hem. Det blev sån bra bild så man behöver inget filter - det är ofta så i Luleå 😀

Så skönt att jag äntligen har kunnat ta fram cykel, för en kvälls-cykeltur hem var ett perfekt avslut på kvällen. Lite kyligt men skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar