fredag 4 maj 2018

Fredagsdrömmar

Även fast det har varit en kortvecka så är det skönt med fredag och helg, eller hur? Och hur härligt är det inte med ännu en kortvecka nästa vecka. Se'n är det inte länge kvar till juni, skolavslutning och sommar....hoppas jag.


Inför helgen drömmer jag om altanhäng och goda drinkar men verkligheten ser helt annorlunda ut.

Dröm
Verklighet

Helgens planer är att fortsätta med renoveringen och all städning som tillkommer dessutom måste vi bestämma vad vi ska ha för golv och det är nog lika bra att bestämma tapet/färg i helgen också när vi ändå håller på. Usch jag som inte alls tycker om att ta såna beslut, jag är så rädd att jag ska ångra mig när det väl är på plats.

Vad har ni för helgplaner?
Hoppas ni i alla fall har bättre väder än regnrusket som vi har just nu. Enligt väderprognosen finns det hopp om sol i helgen. Hoppas det stämmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar