fredag 8 april 2011

Halv åtta hos mig

Det här har varit en konstig vecka. Leif har jobbat på annan ort, Ida har varit hemma från förskolan hela veckan pga astma och jag har vabbat en hel del. Vi får hoppas att nästa vecka blir mer normal, Leif kommer dock inte att vara hemma. Ska bli skönt med helg så vi kan vila upp oss och ladda batterierna ordentligt. Imorgon ska jag, Olivia och Isak på Kulturens hus för att se EMD, det ska bli himla kul. För ungefär två månader sedan såg vi ju Danny live i Melodifestivalens första deltävling, men nu blir det alltså hela EMD-gänget och några fler låtar dessutom. På söndag ska vi se Olivias teatergrupps föreställning så det blir en helg i kulturens tecken.

Ikväll leker vi Halv åtta hos mig. Hoppas jag får höga poäng:)

Förrätt
Toast med philadelphiakräftor....

...eller med skinka

Varmrätt
Kyckling och klyftpotatis i skålar

Man fick välja Chicken nuggets/panerad kyckling...

...eller kycklingklubbor

Efterrätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar