lördag 10 februari 2024

Hemma igen

Efter tre Kirunadagar avslutade jag arbetsveckan med att jobba två dagar från hemmakontoret. Mitt hemmakontor är verkligen bästa arbetsplatsen, både ergonomiskt och utrustningsmässigt. Det är bara lite ont om kolleger, så pauserna är inte lika roliga som på en arbetsplats 😀

Nästa vecka ska jag vara i Luleå hela veckan så då ska jag prova jobba på Luleåkontoret några dagar. Ska bli kul att lära känna lite folk som sitter där också. Vi tillhör inte samma enhet men vi jobbar alla med HR så vi kommer samarbeta lite då och då. Alltid kul att lära känna nya människor.

Men det bästa är ju så klart att jag får vara hemma i över en vecka, sova i min egna säng, äta goda hemlagade måltider, gå promenader längs mina favoritvägar och få sitta i min egna soffa på kvällarna.

Jag pysslade ihop lite fruktsallad på hotellrummet

Städerskorna hade pysslat med handdukarna

Efter ha varit lite krasslig några dagar känner jag mig pigg och frisk idag efter över nio timmars sömn. Välbehövligt och skönt! Så trots att det var 20 minus-grader tog jag mig ut på en kylig men solig promenad. Så skönt med frisk luft, lätt motion och solljus💖

Nu ser vi fram emot och laddar för kvällens 50årsfest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar