fredag 21 oktober 2016

Champagnedagen

Det är internationella champagne-dagen i dag. Har ni koll på det?

Många blir irriterade på dessa temadagar som infaller var o varannan dag men jag tycker faktiskt att de är ganska roliga. En anledning att få äta och dricka gott tackar man väl aldrig nej till. Och känner man inte för att fira nån temadag då struntar man i det.


Gårdagens lugna torsdagskväll med fredagsfeeling var helt underbar och precis vad jag behövde, nu ser jag framemot veckans riktiga fredagskväll i kväll.

Snart dags att åka in till sta'n för att jobba veckans sista dag. Jag hade planerat att promenera men vaknade upp till ett höstgrått Luleå där regnet hänger i luften så jag "vågar" inte promenera och riskera vara dygnsur innan jag kommer fram. Får satsa på en lunchpromenad istället.

Ha en underbar champagnedag så hörs vi ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar