fredag 23 oktober 2015

Konferens på Clarion

F-R-E-D-A-G

Känner ni fredagskänslan komma krypande? Inte jag, inte än, men den kommer nog... Jag hade en sån lugn och skön dag och kväll igår så det kändes nästan som att det var fredag redan i går. Eftersom Leif kom hem en dag tidigare kom jag hem till dukat bord och god middag. Det hör inte till vanligheterna eftersom han brukar jobba borta på veckorna.

Arbetsdagen igår tillbringades på Clarion Hotel Sense där vi hade konferens i deras konferensavdelning och lunch uppe på 9:an med magisk utsikt över min vackra stad.


Jag hade höga förväntningar på mat o fika och lägre förväntningar på själva dagen. Men det blev tvärtom; mat o fika var ingen höjdare (det var ok men inte mer) medan dagen blev bättre och roligare än jag hade vågat hoppats på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar