onsdag 5 juni 2013

Ikeas metod

Är bara in en snabb sväng innan jag går och lägger mig som jag måste göra snart för i morgon ska vi kliva upp tidigt och åka iväg till Ikea i Haparanda. Köksinköp står på agendan. Oj vad många beslut jag  måste ta i morgon...och redan har tagit. Var ska diskmaskinen stå? Ska vi ha samma bredd på alla lådor? Hur många lådor ska vi ha? Vitt eller trä? Inte lätt med min beslutsångest!


Vi hade ju tänkt köpa nytt kök redan för någon månad sedan men eftersom Ikea skulle komma med en helt ny köksserie väntade vi in den. Metod som den heter lanserades i måndags och innan dess hade vi bara sett små smakprov. I måndags kom jag dessutom på en helt ny planlösning som vi nu kör på. Hoppas vi inte ångrar oss.


Har ni några tips vad vi bör tänka på? Vad ska vi absolut inte ha? Vad klarar vi oss inte utan?

2 kommentarer:

  1. En stor diskho! (men det vet nog du om någon ;) ) Så himla snyggt med alla runda små fina, men ack så svårt att diska en ungsplåt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, stor diskho blir det. Har dock inte bestämt vilken än.

      Radera