måndag 22 april 2013

Ingen veckomatsedel

Den här veckan får ni ingen matsedel av mig som ni kanske förstår. Eftersom jag och Olivia åker till Stockholm tänker jag inte laga mat utan istället blir det besök på Burger King, Pizza Hut, Friday's och Vapiano skulle jag tro.

Men till helgen när jag är hemma igen lär jag vara sugen på matlagning och förmodligen blir det då grillat igen för nu har grillsäsongen kommit igång på allvar och vi grillar varje helg. Längtar dock till sommar'n då vi grillar nästan varje dag och då även kan sitta ute och äta. Under sommarens köksrenovering lär våra grillar få gå på högtryck när vi kommer vara utan spis ett tag.
b2ap3_thumbnail_grillade-spjll.jpgGårdagens grillade revbenspjäll
Jag såg på Aftonbladet.se att Justin Bieber nu har landat i Sverige och tjejer svimmar utanför Grand. Oj, oj, oj vad har jag gett mig in på :) Tur att vi har sittplats och kommer nog undan värsta skriket och trängseln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar