fredag 12 april 2013

Fint meddelande


Go'kväll på er! Har fredagskänslan infunnit sig hos er? Här är det fredagskänsla, Let's Dance på tv:n och en trött familj i soffan. Precis som vilken fredag som helst :)

Vissa dagar blir man extra glad när man tar in posten, t.ex. idag då jag hade ett fint meddelande i brevlådan.
b2ap3_thumbnail_Fint-paket.jpg
Det ska bli spännande att prova fonden sen när jag väl öppnar paketet, men först ska den få ligga framme ett tag med den fina texten uppåt.
b2ap3_thumbnail_Fond.jpg
Längtar ni till sommaren? Det gör jag! Den här veckan har Ida gått simskola och jag har tillbringat en hel del tid i ett varmt och fuktigt badhus och drömt mig bort till ett varmt och fuktigt Turkiet. Längtan blir ju inte mindre när man ser alla sommarsmaker i butikerna t.ex. Ramlösa som kommit ut med två nya smaker Sicilian lemon & raspberry och Key lime & pineapple. Låter riktigt läskande, jag som älskar kolsyrat smaksatt vatten.
b2ap3_thumbnail_ramlsas.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar