onsdag 10 april 2013

Snackoliver från Zeta

Äntligen har jag några minuter då jag kan sitta ner vid datorn med min kopp te. I går kom jag inte hem förrän halv elva, och eftersom jag är såå kvällstrött dröjde det inte länge innan jag hade lagt mig. I dag kom jag hem halv åtta och då ville Olivia gå på en promenad och det tackade jag inte nej till trots att jag hade en brödbeställning. Så nu när jag precis har satt in två kanelbullesockerkakor i ugnen har jag äntligen fått en dejt med datorn och tekoppen.
b2ap3_thumbnail_oliver.jpg
Jag och Ida älskar oliver! Gissa om vi blev glada när vi upptäckte Zetas nyhet - Snackoliver. Perfekta att t.ex. ta med på utflykten eftersom de är förpackade i små "on-the-go"-påsar utan lag. Eftersom det bara är jag och Ida som äter oliver hos oss så var det bra med en inte allt för stor förpackning dessutom. I måndags till laxen provade vi oliverna med citronsmak för citron och fisk är ju en perfekt kombination. De var såå goda. Ida har redan börjat planera vilken smak vi ska prova nästa gång för det finns ju 6 olika smakvarianter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar