tisdag 30 oktober 2018

Lyxmiddag

Som jag planerade redan i morse, då jag stämplade in strax efter sex, så såg jag till att sluta tidigt i dag. Så himla skönt att få nån extra timme hemma på eftermidda'n, speciellt eftersom jag ska till Skellefteå på utbildning i morgon och det innebär att det kommer bli 12-timmarsdag med resa tur o retur.

Det bästa med en tvåtimmars bussresa enkel väg är att jag kommer kunna slumra lite extra både på morgonen och kvällen (på arbetstid). Känns helt ok.

Då det bara är jag och Olivia hemma passade vi på att äta nå riktigt gott till middag som övriga familjen inte är lika förtjusta i - parmesangratinerad blomkål, stekt kyckling och sallad med fetaost. Det var så himla gott så jag föreslog att vi skulle äta samma sak i morgon 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar