måndag 8 oktober 2018

Inte än, va?

Jag är inte färdig med helgen, kan vi inte förlänga den en dag eller två?

Jag hann inte alls med. Var det inte fredag alldeles nyss? I går var vi i en stor och kall baskethall hela da'n så när jag kom hem tog jag en lång och kokhet dusch för att få tillbaka lite värme. Tyvärr verkar jag även ha blivit förkyld, jag nös hela kvällen och i dag är jag rejält täppt i näsan och känner mig inte helt pigg (men det kan ju bero på att det är måndag också 😀)

Det roliga och det som värmde var att årets första basketmatcher gick riktigt bra och trots att Ida har varit förkyld och mest bara legat i soffan i en veckas tid så orkade hon spela alla tre matcher, varav två hade riktigt högt tempo. Om två veckor är det dags igen!


Hörni! Nu halkar jag efter lite i Matbloggsprisets tävling och är väl kanske på den plats som jag hade trott från början. Men eftersom jag låg nånstans i mitten de första dagarna fick jag ju lite hopp. Visst kommer ni i håg att rösta på mig? 🙏

Så här gör ni för att rösta på mig:
1. Klicka på länken här.
2. Gilla Facebook-bilden som ni kommer till.



Tack på förhand🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar