söndag 17 juli 2011

Tävlingstiden förlängs

Oj vad tiden går fort. Redan midnatt och jag har inte hunnit med allt jag ville i dag, men nu är jag så trött så jag ska sova. Det har inte blivit några recept på ett tag nu, men snart kommer det en massa bakrecept för jag bakar hela dagarna (kanske en liten överdrift men några kakor har jag bakat).

Ni har väl inte missat tävlingen där jag vill att ni tipsar om hur man kan minska matsvinnet. Klicka här så kommer ni till tävlingen. Idag har jag minskat vårt matsvinn genom att baka en kaka av Kesella där bäst-före-datumet hade passerat och till middag gjorde jag en potatissallad av kokt potatis som hade legat ett tag i kylskåpet.

Tiden går så fort så jag räknade fel när jag skrev hur länge tävlingen pågår dessutom är det så kul med alla förslag jag får så jag förlänger tävlingen till söndag 24 juli och de tre vinnarna presenteras den 25 juli.

God natt nu ska jag gå och sova så jag orkar baka lite mer imorgon för snart har vi en födelsedag till här i familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar