söndag 3 februari 2019

Matsedel v.6 första veckan i februari 2019

Nej, är det redan söndag!

Inte har jag hunnit allt jag hade planerat. Ja, ja jag får väl fortsätta imorgon efter jobbet med det jag inte hinner i dag. Men det jag ska göra redan i dag är att planera vår egna veckomatsedel också. Att ha en färdig matsedel underlättar vardagen så himla mycket. Håller ni med? Eller är ni såna som tar dagen som den kommer och måste känna vad ni är sugna på just den dagen? Vi utgår oftast från en matsedel men ibland är vi spontana och gör något annat än det planerade.

Här kommer en matsedel till er där jag hoppas att ni hittar mycket inspiration till kommande veckas middagar.


Matsedel v.6 första veckan i februari 2019

Köttfri måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Mysfredag

Veckans godsak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar