måndag 25 september 2017

Olivias pajlunch

Nu är Olivia färdigfirad för i år!
Igår bjöd vi på pajlunch med tre olika pajer där det fanns varianter för äggallergiker, glutenallergiker, vegetarianer, köttälskare och lchf-människor 😀 Till efterrätten dök det upp fler som ville fira Olivia och det blev riktigt fullt runt köksbordet - så härligt!


Olivias pajlunch


Pajer

tacopaj med krämig topp
skaldjurspaj med curry
morotspaj med cream cheese
sallad



Efterrätt

dajmmarängtårta
äppelmuffins lchf
grädde
hallon

********************************

Det var rykande åtgång på pajerna och ingen verkade bli mer favorit än nån annan. Så nu har ni tre goda paj-recept att se fram emot. Fast tacopajen lär ni få vänta länge på för det blev inga bra kort på den så jag måste laga den snart igen och hoppas att jag lyckas bättre med fotograferingen.

Jag som tänkte gå o lägga mig tidigt ikväll - jag lyckades inte så bra! Men nu ska jag bara publicera det här inlägget och sen stänga ner datorn. 

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar