fredag 19 juli 2019

It's my birthday

I dag ska jag njuta av solen, värmen och min födelsedag 💝

Som så ofta på Sara-dagen är det kanonvarmt, soligt och helt underbart. Vi har längtat efter den riktiga sommaren - nu är den här. Det kommer nog bli riktigt varmt på vår altan så det är nog bäst att leta fram parasoll och badkläder.

Jag började födelsedagen med frukost ute i solen och lite paketöppning. Ida har köpt så många paket åt mig och hon är nog mer ivrig än vad jag är att de ska öppnas.

I det här paketet gömde sig ett par superfina örhängen som Ida har valt och köpt helt själv 💖
Te och mackor, ute på altan - bästa starten på min dag

Efter frukosten gjorde jag en rusch i köket med att förbereda och fixa tårtor och paj, bål och kaffe, möblera och duka och en massa annat som går att förbereda. Nu tar jag en snabb-lunch samtidigt som jag skriver det här inlägget. Tycker att det har varit så tyst på bloggen alldeles för många dagar nu 😀

Snart ska jag sätta mig på altanen, ta en mimosa och invänta gästerna 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar