lördag 8 november 2014

Besöksdag

Ett helt dygn sen jag hörde av mig till er. 
På helgerna brukar jag ju försöka uppdatera lite oftare men det har inte hunnits med i dag.

Dagen både började och slutade med spontanbesök. Jag älskar verkligen när trevligt folk dyker upp utan att det är planerat. Känns extra bra när vi, som i dag, även lyckas har hyfsat städat när det ringer på dörren. Usch vad jag tycker det är hemskt när det kommer hit folk och det ligger kläder överallt i hallen, köksbänkarna är överfulla, golvet smuligt osv som det kan vara vissa da'r.

Middagen i dag blev en krämig stark och god kycklinggryta som jag hade förberett tidigare och som alla verkade tycka om. Ibland lyckas man :)


Firar ni fars dag i morgon? Vi kommer nog fira litegrann men mest för att Leif faktiskt fyller år på måndag med då är han ju inte hemma så då får vi passa på att fira honom lite extra i morgon. Han är inte så mycket för firande så det blir inget stort men lite kul och gott ska vi väl hitta på i alla fall.

Nu ska denna härliga lördag avslutas i soffan med en stor kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar