onsdag 15 augusti 2012

Lång solig dag

Olivia njuter av sommaren i Luleå. Vilken härlig bild!

Trots att jag vaknade före fem känner jag mig inte trött nu, det måste vara solen och ljuset som gör att jag känner mig pigg och glad. Jag trodde jag skulle vara trött och irriterad så här efter middagen, vilken tur att det inte blev så. Trots att jag var klart först på jobbet så var det jag som stannade längst också, det hör inte till vanligheten. Fast ska jag vara ärlig så hade jag en långlunch i dag eftersom jag var och klippte mig -  så skönt för det behövdes och om en vecka ska det färgas.


För ovanlighetens skull blev det inte grillat till middag utan vi hade planerat Ugnskorv med ajvar och mozzarella och höll oss till planen. Nu är jag inne på tredje dagen utan kolhydrater och det går riktigt bra. Jag är lite förvånad att det går så pass bra för jag älskar ju mackor och det brukar vara det svåraste att avstå, men jag har inte varit det minsta sugen på mackor. Vi får väl se till helgen, då kanske jag unnar mig en macka eller två om suget slår till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar