torsdag 9 december 2010

Superfredag med Kelda

Är hemma på långlunch med Ida som har varit till tandläkaren. Ida var så duktig och gapade stort så att de kunde titta på tänderna och räkna dem. Eftersom hon var så himla duktig fick hon välja två leksaker, en ring och en lila bil valde hon. Snart ska jag tillbaka till jobbet och jobba någon timme till innan det är dags för julfest. Den börjar redan strax efter 16, så jag hoppas att det inte blir så sent i kväll. För det har blivit många sena kvällar den här veckan, med luciaträning med Olivias klass, utvecklingssamtal, skjutsningar och förberedelser inför morgondagens glögg-kväll. Ida ska jag skjutsa till mormor och morfar, dit Olivia och Isak sedan går efter skolan. Eftersom Leif ska på hockey och julbord ikväll får mormor och morfar rycka in ännu en gång. Vad skulle vi göra utan dem?


Kelda® Soppjakt

Imorgon är det superfredag med Kelda. Alla som registrerar sig på keldasoppjakt.se imorgon (från kl. 00.00 inatt) får en Kelda Soup in a cup-presentcheck. Så ni som ännu inte har gått med i soppjakten - Gör det nu! Ni kommer väl ihåg var ni hittar "min" soppa? Om inte så kommer här en ny ledtråd: Idag till lunch åt jag förra julens vinnare bland gravade laxar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar