torsdag 21 december 2017

Julklapp som räcker länge

Vi orkade inte riktigt hela vägen!
Det skulle ha varit min sista arbetsdag innan julledigheten, men istället för att vara på jobbet är jag hemma småkrasslig. Både jag och Ida har ont i huvudet (bihålorna?), så typiskt. Men jag hoppas att en dags vila gör oss pigga så vi kan njuta av julen.

Bild: @anneliesblomsterochbakverk

Är ni klara med alla julklappar annars har jag ett sista-minut-tipsen till er. Det är ju ingen hemlighet att jag älskar Smakbox, denna underbara box full med överraskningar till ett bra pris. Jag har nu rabattkoder till er för att ge bort 2, 3 eller 6 Smakboxar i följd till någon och på så sätt får de julafton flera gånger om under året. För varje gång vi öppnar en Smakbox känns det som julafton. En ny smakbox kommer varannan månad, så 6 boxar är alltså en årsprenumeration.

Dessa priser och rabattkoder gäller fram t.o.m 26 december.
2 boxar för 299 kr (ord.pris 389 kr) med koden 2MATRO
3 boxar för 449 kr (ord.pris 579 kr) med koden 3MATRO
6 boxar för 899 kr (ord.pris 1049 kr) med koden 6MATRO
Här gör du ditt köp: https://www.smakbox.se/ge-bort-smakbox

Första boxen skickas efter jul men för att ha något fint att ge på julafton kan du skriva ut fina juliga presentkort här: https://www.smakbox.se/presentkort/

Bild: @anneliesblomsterochbakverk

Senaste boxen med temat Vinterfest innehöll mycket gott som vanligt. Flingor, olja, drickor, chips, kex, bröd, choklad, ost, kaffe och kakor var saker vi fick packa upp från boxen nu senast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar