onsdag 15 maj 2019

Vill inte

Rise and Shine 💛

Tidig uppstigning och jag är glad att solen är tillbaka som gör det så mycket enklare, dessutom kan vi nu börja drömma om sommar igen. Men innan sommaren är här ska vi ha basketavslutningen på söndag och då vill jag också ha sol o värme så vi kan vara utomhus hela tiden.

I fjol kunde vi vara ute i början men sedan blev det lite väl kallt o grått, så vi gick in och fikade inne i värmen. Få se hur det blir i år.

Jag längtar inte bara till sol o värme, utan jag längtar också till vår semester. Så välbehövligt med vila och familjetid. Bara tre veckor kvar.....

Enkelt att säga att man inte kan, inte lika enkelt att säga att man inte vill 😀

Nu är det dags att väcka Ida, fixa matlådan och ta sig till jobbet för ännu en jobbdag och nu när solen är tillbaka borde jag komma igång med cyklingen igen. Men det tar jag tag i imorgon... I natt har jag sovit alldeles för få timmar och är sååå trött så jag orkar inte ta cykeln i dag utan är slö och unnar mig att åka bil. Because I'm worth it😍

Ha en bra onsdag 💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar