fredag 19 mars 2021

Bloggen har flyttat

Idag är jag så stolt och glad att hälsa er välkomna till min nya blogg matro.blog 💖

Från o med 1 december lämnar jag blogspot och börjar blogga på en egen domän, så kom ihåg att ändra eventuella bokmärken och genvägar som ni har. Nu är det matro.blog som gäller.



Jag jobbar fortfarande med layouten, det är svårt att få den exakt som jag vill. Men nu är jag tillräckligt nöjd för att kunna köra igång.

Jag har lyckats få över alla tusentals gamla inlägg så ni borde hitta alla era gamla favoritrecept. Sök-funktionen på nya bloggen verkar mycket bättre, har testat den och jag är riktigt nöjd.

Jag har även bytt ut en massa länkar så att de pekar rätt mot matro.blog men självklart har jag inte hittat och bytt ut alla. Så om ni klickar på nån länk som inte stämmer får ni gärna meddela mig via pm, dm, mejl eller kommentarer så att jag kan fixa till även den länken. Alla gamla inlägg har inte fått rätt kategori än, men det kommer.....

Jag är rätt säker på att det nu kommer bli lättare att kommentera för er så nu ser jag fram emot en massa kommentarer och att få höra vad ni tycker om mina inlägg och recept. 

Nu hoppas jag att ni hänger med och sprider matro.blog till alla ni känner (och inte känner)

Varmt välkomna 💖

1 kommentar:

  1. Hej😀
    Har ikväll gjort din glöggmarinerad kyckli g som du gjorde 2015. Jättegod👍 till den hade jag potatisgratäng & en julig sallad. Så tack för ett gott reccept/ Mari

    SvaraRadera